21 február, 2022
0 Comments
1 category
Lezajlott a KTI Közlekedéstudományi Intézet és az IKK Innovatív Képzéstámogató Központ által indított Modellvállalat tanulmányi verseny második fordulójának kiértékelése, mely a „Hogyan lehetek piacvezető?” címet viselte.
A modul kiemelt figyelmet fordított a piac elérésének módszereire, lépéseire, a megfelelő pozíció elérésének szempontjaira. Ennek keretében a kiadott feladatlapokon többek között a virtuális vállalkozások SWOT-analízisét és marketing-mixét kellett bemutatni a verseny szakmai zsűrijének.
A Csortos Katalin által vezetett csapatok közül a Sólyom holtversenyben az első, míg a Daru szintén pontegyenlőséggel az ötödik helyet szerezte meg (131 és 127 pont).
Így összetettben jelenleg a harmadik (186 p.), illetve negyedik (184 p.) helyen állnak diákjaink a 34 résztvevő közül.


Így összetettben jelenleg a harmadik (186 p.), illetve negyedik (184 p.) helyen állnak diákjaink a 34 résztvevő közül.

Category: Egyéb